Ga naar de inhoud

Woningbedrijf Koggenland gaat  vanaf 15 april 2024 de klanttevredenheid meten.

KWH gaat in opdracht van het woningbedrijf u als huurder na aanleiding van een van de onderstaande onderdelen een aantal vragen stellen.

Wij willen graag weten hoe u:

  • Als vertrekkende huurder het proces ervaart
  • Als nieuwe huurder het proces ervaart
  • Als er een reparatie in/ aan de woning is uitgevoerd
  • Als er groot onderhoud aan u woning is uitgevoerd.

 

Hoe tevreden bent u? We horen het graag van u!

 

Het is voor ons belangrijk dat onze huurders tevreden zijn. Wat gaat goed, of waar kan het beter? We horen het graag van u! Daarom laten we onderzoek uitvoeren. Daarmee kunt u uw ervaringen met ons delen. U kunt daarvoor per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden.

 

KWH voert dit onderzoek uit

KWH, het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert het onderzoek voor ons uit. In de vragenlijst staan vragen als:

▪ Vindt u dat u snel wordt geholpen als u ons belt of een e-mail stuurt?

▪ Bent u tevreden over hoe reparaties worden uitgevoerd?

▪ Is informatie die u zoekt makkelijk te vinden?

 

Doe mee en laat uw stem horen!

Ontvangt u een vragenlijst of wordt u gebeld voor het onderzoek? Dan helpt u ons als u de vragenlijst invult. Met uw antwoorden en die van andere huurders weten wij waar huurders tevreden over zijn, wat u belangrijk vindt en wat er beter kan.

 

Meer informatie?

Wilt u meer weten over dit onderzoek? Neem dan contact op met Sandra Boesten  via woningbedrijf@koggenland.nl . Op https://www.kwh.nl/voor-huurders vindt u meer informatie over KWH