Koggenland

Mijn Koggenland - inloggen

 

Maatregelen naar aanleiding van het Coronavirus

De Rijksoverheid adviseert om per direct extra maatregelen te nemen om de verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan. Uiteraard willen wij als Gemeentelijk Woningbedrijf hieraan bijdragen waar we kunnen. Daarom geven wij gehoor aan deze oproep om zoveel mogelijk contact te mijden. Dit betekent dat u als huurder hier mogelijk iets van merkt.

Tot 6 april 2020 treffen wij de volgende maatregelen:

                                               

Ons kantoor in het gemeentehuis, Middenhof 2 in De Goorn, is gesloten voor bezoek.

Staat er met u al een afspraak gepland, bijvoorbeeld om een huurcontract te tekenen? Het kan zijn dat onze aannemer vooraf contact met u opneemt om te vragen of u gezondheidsklachten heeft, in risicovol gebied bent geweest of behoort tot een kwetsbare groep. Op basis daarvan wordt besloten of de afspraak kan doorgaan.

Telefonisch en digitaal bereikbaar

Het Gemeentelijk Woningbedrijf is telefonisch en digitaal bereikbaar. Houd er wel rekening mee dat onze medewerkers vaker vanuit huis werken. Dit kan gevolgen hebben voor onze dienstverlening of telefonisch bereikbaarheid.

Wij vragen hiervoor uw begrip.

Telefoon: (0229)-548400

mail: woningbedrijf@koggenland.nl

 

Afbeeldingsresultaat voor telefoonnummers belangrijke 

Bij rioolverstopping belt u naar M. Doorn tel: 0228-591515

Bij storing in de CV belt u naar Energie Service Noord-West tel: 0229-210361

 

Voor de richtlijnen van Energie Service Noord-West omtrent het Coronavirus verwijzen wij u naar de site van ESNW via de volgende link: https://www.esnw.nl/acties/richtlijnen-esnw-omtrent-het-coronavirus

 

Spoedreparatie

Voor het melden van een spoedreparatie buiten kantoortijd kunt u bellen met storingservice.nl. Het telefoonnummer voor het doorgeven van een spoedreparatie is 088-3746134. Spoedreparaties zijn bijvoorbeeld: een gaslekkage, een stroomstoring, ernstige daklekkages en buitensluiting (eigen rekening). Blijkt achteraf dat de reparatie niet spoedeisend was, dan brengen wij de kosten bij u in rekening.     

Zorg bij reparatiemeldingen/verzoeken dat u telefonisch bereikbaar bent en/of lees uw emails.

Wanneer u onbereikbaar bent kunnen de reparatiemeldingen/verzoeken niet uitgevoerd worden en zullen de kosten aan u doorberekend worden.

                                                          

Woonmatch West-Friesland

 

 

Klantportaal           

Om gebruik te kunnen maken van ons klantportaal dient u zich eerst eenmalig te registreren 

 

Indien u zich al geregistreerd heeft dan kunt u hieronder inloggen

 

 



Inloggen Wachtwoord vergeten?